חיתולים למבוגרים

בישראל, כיאה למדינה מפותחת, תוחלת החיים מטפסת בהתמדה. במציאות שכזו אך טבעי הוא שהביקוש למוצרי ספיגה למבוגרים, כמו גם לאביזרי ניידות, יצמח כל הזמן. המכנה המשותף של החיתולים למבוגרים, התחתונים הסופגים, ההליכונים, הרולטורים, כיסאות הרחצה ושאר המוצרים הוא שהם מבטיחים לדור ההורים שלנו חיים נוחים יותר, מידה מרבית של עצמאות וכתוצאה מכך גם דימוי עצמי משופר ואפשרות אמיתית ליהנות מהתקופה שמכונה "גיל הזהב".

 

איך לבחור חיתולים למבוגרים?

ישנם 3 פרמטרים עיקריים לפיהם בוחרים חיתולים למבוגרים (או תחתונים סופגים): המידה, כושר הספיגה והחברה שמייצרת אותם.

מבחינת המידה, האפשרויות הן S, M, L ו-XL. באופן טבעי יש לבחור חיתול שיהיה הדוק מספיק אך לא ילחץ (בחיתולים ישנן מדבקות שמאפשרות הצמדת החיתול לעור, כשמדובר על תחתונים סופגים, שאין להם סקוצ'ים, חשוב במיוחד לוודא שהמידה מתאימה).

כושר הספיגה הרצוי נקבע בהתאם לאופי השימוש בחיתול או בתחתונים, האם מדובר במוצר לשעות היום או לשעות הלילה ולפי מידת הקושי לשלוט בשלפוחית השתן. דליפת שתן קלה עד בינונית מאפשרת שימוש בתחתונים או בחיתולים בעלי יכולת ספיגה של 1.5-2 ליטר, ואילו במקרים של חוסר שליטה מוחלט בשלפוחית השתן או מגבלות ניידות, וכן לשעות הלילה, מומלץ להעדיף חיתולים למבוגרים שכושר הספיגה שלהם גדול במיוחד – 3-3.5 ליטר.

כאמור ישנה חשיבות גם לחברה שעומדת מאחורי כל חיתול למבוגרים – רק חיתולים איכותיים מבטיחים ספיגה יעילה, אפס סיכוי להתרחשות נזילה וכן שלא ייווצר זיהום או גירוי מיותר לעור. החברות המובילות בתחום הן נועם, שקמה ודיפנד, ועוד כדאי לדעת שהזמנה באינטרנט מחנות ששולחת את החיתולים עד לבית הלקוח, ובדיסקרטיות מוחלטת, היא הדרך הנוחה ביותר להעניק להורים שלנו את החיים עם האיכות שהם ראויים להם.